Students´assessment on interactive contents in curricular subjects at the university of Lleida

Authors

  • Enric Brescó Baiges Institut de Ciències de l'Educació Àrea de Suport a la Innovació Docent i E-learning Universitat de Lleida
  • Noemí Verdú Surroca Institut de Ciències de l'Educació Àrea de Suport a la Innovació Docent i E-learning Universitat de Lleida
  • Ã'scar Flores i Alarcia Institut de Ciències de l'Educació Àrea de Suport a la Innovació Docent i E-learning Universitat de Lleida

DOI:

https://doi.org/10.21556/edutec.2012.42.342

Keywords:

Contenidos digitales, Objetos de aprendizaje, Educación superior, Valoración estudiantado

Abstract

This article explores the use by students of digital contents in curricular subjects at the University of Lleida. Students taking these subjects were administered a questionnaire during the academic year 2010-2011. The main aim of this project was to analyze the kinds of format that students consider most useful for their learning processes. The results obtained suggest that although students consider interactive contents positively, there is still an overall preference for text formats when it comes to studying.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Published

20-12-2012

How to Cite

Brescó Baiges, E., Verdú Surroca, N., & Flores i Alarcia, Ã'scar. (2012). Students´assessment on interactive contents in curricular subjects at the university of Lleida. Edutec, Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (42), a215. https://doi.org/10.21556/edutec.2012.42.342